Handelsbetingelser for privat

Generelle oplysninger

Kontor-inventar.dk - PMV

CVR nr.: 41043245

Gjelstensåsen 187, 3650 Ølstykke

Telefon nr.: +45 29 36 78 61

Priser & betaling

Alle priser på hjemmesiden er i danske kroner (DKK) ekskl. moms. 

Hjemmesiden modtager betaling gennem Mastercard, Visa & Visa/Dankort.
Betaling hæves når afsendelse af produkt er sket. 

Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris. Prismatch er kun gældende for nye produkter, samt normalpris. Det vil sige, at vi ikke tilbyder prismatch på produkter som er nedsat med rabat. Yderligere er prismatch kun gældende for konkurrende webshops, og ikke fysiske butikker. 

Levering

Ved bestilling over 4.999 kr. ekskl. moms, opnås gratis levering. 

På ordre under 4.999 kr. ekskl. moms, er prisen for levering 399 kr. ekskl. moms. 
Ovenstående er ikke gældende for levering til udlandet eller ikke brofaste øer i Danmark. Ved både gratis og betalt levering, foregår levering til kantsten uden opbæring. 
Vi gør opmærksom på, at alle produkter leveres usamlet. Medmindre andet fremgår af produktteksten. 

Reklamation 

Når du handler hos os som erhverv, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, dette gør sig også gældende ved fejlmontering af produktet.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Er reklamationen ikke berettiget, skal du selv afholde fragtomkostningerne.

Vores produkttekster er kun vejledende, og vi tager forbehold for fejl. Vi henviser altid til producentens hjemmeside eller informationen på uret.

Reklamationer sendes som udgangspunkt til: 

Kontor-inventar.dk PMV

Gjelstensåsen 187, 3650 Ølstykke 

Benyt nedestående formular ved reklamation eller fortrydelsesret:

Ordrenummer______________________________
Bestilt den: _______________________________    
Modtaget den: _______________________________
 
Navn:
___________________________________________________________________
 
Adresse:  ___________________________________________________________________
 
Underskrift: _________________________________________     
Dato: _________________

 

Inden du afsender en reklamation, bedes du kontakte os. 

Returnering & fortrydelsesret 

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har placeret din ordre.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Vi forbeholder os retten til at sætte pengene tilbage til den bankkonto de kom fra. 

Benyt venligst ovenstående formular.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Persondatapolitik 

Vi behandler oplysninger om køber. Behandlingen består af kundeadministration og markedsføring.

Første gang, der købes en vare på kontor-inventar.dk, bliver køber registreret som kunde. De personlige oplysninger, der registreres, er: navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Kontor-inventar.dk registrerer desuden alternativ leveringsadresse, hvis køber indtaster en sådan i forbindelse med købet.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Oplysningerne opbevares minimum fem år, idet bogføringsloven stiller krav herom, hvorefter de slettes.

Bliver vi opmærksom på, at oplysninger om køber er forkerte eller vildledende, er vi berettiget til at rette eller slette oplysningerne, således at behandlingen kan ske på et rigtigt grundlag.

Som registreret hos Kontor-inventar.dk, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. 

Handelsbetingelser er senest opdateret d. 20.01.2020